09191969317

خانه » دلایل به وجود آمدن رطوبت در خانه و خطرات آن

دلایل به وجود آمدن رطوبت در خانه و خطرات آن

لوله بازکنی کرج

از آنجا که کشور ما ایران دارای آب و هوای گرم می باشد به همین جهت احتمال بروز رطوبت را افزایش می دهد زیرا با گرم شدن هوا جنبش مولکول ها افزایش می یابد و باعث بخار شدن آب و در نتیجه افزایش رطوبت هوا می شود.

در تمامی خانه ها بخش آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی نسبت به سایر قسمت ها بیشتر در معرض رطوبت می باشد چون در این مکان ها با آب سروکار داریم ، به همین جهت این قسمت ها باید کاملا اصولی و استاندارد ساخته شده باشند تا احتمال بروز نم کاهش پیدا کند.

کرج لوله

اما گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید قسمتی از دیوار آشپزخانه ، حمام یا سرویس بهداشتی رطوبت دارد که این مقدار رفته رفته درحال افزایش است، در این مواقع اگر کمی دیر اقدام کنید ممکن است خسارت های بسیار زیادی را متحمل شوید زیرا به احتمال زیاد در آن قسمت از دیوار که خیس شده محل عبور لوله آب بوده که به دلیل پوسیدگی یا ترکیدگی منجر به ایجاد رطوبت شدید شده.

از آنجا که لوله کشی ساختمان ها در داخل دیوار است ، تشخیص محل دقیق ترکیدگی و ترمیم سریع آن نیازمند افراد متخصص و ابزار های مخصوص می باشد پس توصیه میکنم هنگام مواجه شدن با اینگونه مشکلات به هیچ وجه اقدام خاصی نکنید و بلافاصله با یک شرکت خدماتی در این حوزه تماس بگیرید.

تشخیص ترکیدگی لوله

خطرات وجود رطوبت در خانه

رطوبت بیش از حد می تواند به سرعت افزایش یابد و در قسمت های مختلف خانه بوجود آید که این اتفاق باعث خرابی بافت های دیوار و ریختن آن قسمت ها می شود.علاوه بر این باعث ایجاد کپک و بوی نامطوع می شود که تحمل آن غیر ممکن است. وجود رطوبت باعث زنگ زدن فلزها و پوسیدگی وسایل چوبی می شود و مهمتر از همه این مشکلات به مرور باعث درد شدید در قسمت مفصل های دست و پا در افراد سالخورده می شود.

شرکت کرج لوله با ابزار های دیجیتالی پیشرفته و افراد حرفه ای در تمامی نقاط استان البرز دارای شعبه فعال می باشد تا با ارزان ترین قیمت و بلاترین کیفیت اینگونه مشکلات را رفع نماید. فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز که با اینگونه مشکلات مواجه شدید با ما تماس بگیرید

این شرکت در مناطقی چون :گلشهر ، گوهردشت ، عظیمیه ، فردیس ، باغستان ، درختی ، شهرک پردیسان ، شاهین ویلا ، مهرشهر ، اشتراکی ، حصارک بالا ، حصارک پایین ، جهانشهر ، کمالشهر و …درای شعبه می باشد تا بلافاصله پس از تماس شما در کمترین زمان ممکن نزدیکترین سرویسکار اعزام شود.

امتیاز دهی

کلیک کنید

میانگین امتیاز: / 5. تعداد:

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Call Now Buttonتماس بگیرید