09191969317

خانه » لوله بازکنی عظیمیه کرج

لوله بازکنی عظیمیه کرج

لوله بازکنی عظیمیه

لوله بازکنی عظیمیه کرج از جمله شعبه های فعال شرکت کرج لوله می باشد و با ارائه خدماتی از قبیل: لوله بازکنی عظیمیه ، تخلیه چاه عظیمیه ، لایروبی اصولی و تضمینی چاه ، رفع نم سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه ، تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله با ابزار های پیشرفته و… با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت در تمام ساعات شبانه روز فعالیت میکند. سرویسکاران این شرکت افرادی با تجربه و متخصص و دارای روابط عمومی بسیار بالا می باشند که همگی دوره های آموزشی خاصی را گذرانده اند تا به راحتی بتوانند هرگونه گرفتگی لوله یا چاه را برطرف نمایند.

شرکت کرج لوله با ارزان ترین قیمت ها

هدف اصلی این شرکت ارائه بهترین خدمات و کسب رضایت کامل مشتریان عزیز می باشد.

رضایت مشتریان بستگی به موارد بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

1- حضور سرویسکار در کمترین زمان ممکن

2- ارائه خدمات با حفظ اصول بهداشتی و بالاترین کیفیت

3- انجام کار به صورت تضمینی توسط افراد کاربلد و حرفه ای

4- ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت

5- دارای قیمت ثابت و بدون نوسان

6- و …

که شرکت کرج لوله با رعایت تمامی این نکات سعی در حفظ رضایتمندی مشتریان خود داشته است. قیمت های این شرکت زیر نظر اتحادیه و نسبت به سایرین دارای به صرفه ترین قیمت ها در استان البرز می باشد. لوله بازکنی عظیمیه در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی همشهریان گرامی می باشد.

حضور سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه

شرکت کرج لوله با ایجاد شعبه های فعال در سراسر استان البرز از جمله عظیمیه سعی بر این داشته تا بلافاصله بعد از تماس شما ، نزدیکترین سرویسکار به محل شما اعزام شود و در کمترین زمان مشکل بوجود آمده را رفع نماید. به این ترتیب شما در نقطه از کرج که باشید سرویسکاران ما در کمترین زمان و بدون اینکه در ترافیک های سنگین تدیر کنند به محل شما میرسند.

لوله بازکنی عظیمیه کرج

عظیمیه جزو مناطق بسیار مهم و پرجمعیت استان البرز به شمار می رود و بسیار خرسندیم از اینکه چندین سال است در این منطقه نیز دارای شعبه می باشیم و توانسته ایم خدمات خود را به ساکنان این منطقه ارائه دهیم. علاوه بر این عظیمیه ، ما در سراسر مناطق کرج مانند : هشتگرد، گلشهر ، گوهردشت ، فردیس ، باغستان ، درختی ، شهرک پردیسان ، شاهین ویلا ، مهرشهر ، اشتراکی ، حصارک بالا ، حصارک پایین ، جهانشهر ، کمالشهر و… نیز به صورت شبانه روزی فعالیت میکنم.

لوله بازکنی با دستگاه فنر

فنر بهترین و اصلی ترین روش لوله بازکنی می باشد این روش برای بازکردن انواع مختلف گرفتگی ها ، چه گرفتگی های سخت و چه گرفتگی های کوچک به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالای فنر کار آمد می باشد و اصلی ترین روش تمام شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در حال حاضر می باشد.

فنر ، گرفتگی هایی که به دلیل گیر کردن شیشه یا اجسام سخت باشد را با نیروی بسیار زیاد خود خورد کرده و راه لوله را باز می کند.

هنگامی که فنر در داخل لوله است تمامی پرز ها چربی های موجود در دیواره لوله ها را به خود جذب کرده و گرفتگی را برطرف می کند.

اگر انگشتر یا شی های زنجیر مانند در درون لوله افتاده باشد فنر آن را به خود پیچانده و به بیرون می آورد.

برای باز کردن گرفتگی ها باتوجه به نوع لوله و میزان سختی آن از فنر های مختلف و مخصوص استفاده می شود ، برای مثال برای لوله های سینک ظرف شویی از فنرهای باریک و برای لوله های بزرگ که به چاه یا فاضلاب شهری وصل می شوند از فنر های کلفت و طولانی تر استفاده می شود.

فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز که دچار مشکلات مربوط به تاسیسات ساختمان شدید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین سرویسکار خود را به محل شما ارسال نماییم.[/vc_column_text]

لوله بازکنی عظیمیه
[/vc_column][/vc_row]

امتیاز دهی

کلیک کنید

میانگین امتیاز: / 5. تعداد:

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Call Now Buttonتماس بگیرید